Promocja!
Promocja!
Promocja!

Zamów sprawdzone filtry do kabin lakierniczych. Optymalnie dobrany przepływ powietrza gwarantuje doskonałe rezultaty malowania i ochroni Cię przed reklamacjami klientów. Zazwyczaj system filtrów do farb składa się z filtrów wstępnych, sufitowych i podłogowych. Stosuje się go w odciągu kabin lakierniczych, systemach natryskiwania farby, przy lakierowaniu pojazdów, karoserii i części samochodowych. Z przyjemnością pomożemy Ci wybrać odpowiedni filtr do Twojej kabiny lakierniczej.

Zamów filtry wstępne do kabin lakierniczych. O filtracji wstępnej w kabinie lakierniczej.

Wtrącenia pyłu mogą powodować uszkodzenia farby, wady powierzchni. Dlatego w lakiernictwie szczególnie ważna jest praca bezpyłowa.

Filtr wstępny ma za zadanie odfiltrować główną masę cząstek kurzu z zasysanego powietrza. Dzięki temu wydłuża się okres eksploatacji filtra sufitowego. Maty filtracyjne są często stosowane jako filtry wstępne. Optymalnym rozwiązaniem jest jednak stosowanie filtrów kieszeniowych, które mają znacznie większą powierzchnię filtracyjną, większą zdolność magazynowania pyłu, a tym samym dłuższą żywotność.

Filtry sufitowe w kabinie lakierniczej.

Filtry sufitowe stanowią najważniejszy stopień filtracji ze względu na ich bezpośrednią bliskość do obiektu malarskiego. Zapewniają one dokładną filtrację wstępnie oczyszczonego powietrza nawiewanego oraz równomierne rozprowadzanie i kierowanie powietrza w kabinie. Dlatego też mata filtracyjna FM 600G jest optymalnie dostosowana do zastosowania jako filtr sufitowy w kabinach lakierniczych.

Filtr powietrza wylotowego / filtry podłogowe do kabiny lakierniczej

Separatory mgły lakierniczej są stosowane jako filtry podłogowe lub filtry powietrza wylotowego w kabinach lakierniczych. Chronią urządzenia i systemy odprowadzania powietrza, takie jak wentylatory i silniki, przed szkodliwymi osadami farby. Do tego celu idealnie nadaje się zielona mata filtracyjna Paint-Stop. Hydro-Stop-magenta jest specjalnie zaprojektowany do oddzielania farb na bazie wody.